A.S.Z. wint award 'Mooiste branding van het jaar'

De Vlaamse en Brusselse zorgsector volgde gisterenavond, donderdag 29 april, de onthulling van de 30 genomineerden en 10 awards tijdens het evenement 'Zorgwerkgever van het Jaar' georganiseerd door ZORG Magazine in de Bijloke in Gent. A.S.Z. mocht de prijs voor 'Mooiste branding van het jaar' in ontvangst nemen. Een welgekomen erkenning voor het harde werk van onze dienst Communicatie in een jaar vol uitdagingen en veranderingen want we zijn trots op onze naam, identiteit en medewerkers! 

De award 'Mooiste branding van het jaar' werd uitgereikt door Ruud Koolen (Dutch Health Hub). Dorien Buyst, communicatieverantwoordelijke in het A.S.Z., mocht deze prijs in ontvangst nemen. 

Dorien vertelt: "Door een sterk imago op te bouwen, identificeert en positioneert het A.S.Z. zich met haar zorgaanbod op een aantrekkelijke wijze. Het zorgt voor herkenning, sympathie en vertrouwen, binnen en buiten de organisatie. Met als resultaat een voorkeurspositie (top of mind) bij potentiële en bestaande patiënten, medewerkers, verwijzers en stakeholders. We willen vertrouwen opbouwen, de toegankelijkheid voor de patiënt verhogen en het grote publiek informeren op vlak van ons zorgaanbod en aantonen hoe wij kwaliteitsvolle, veilige en innovatieve zorg aanbieden aan onze patiënten."

Kwaliteitsvolle, warme en innovatieve zorg is onze kernboodschap, die we in al onze communicatie naar voren willen brengen

Onze branding ligt in lijn met onze visie, missie en kernwaarden. Kwaliteitsvolle, warme en innovatieve zorg is onze kernboodschap, die we in al onze communicatie naar voren willen brengen. Hoe we excelleren in kwaliteitsvolle zorg, vertellen we a.d.h.v. persberichten, onze website, social media, digitale communicatieschermen, affiches, magazines en brochures.

"In 2021 hebben we sterk geïnvesteerd in een gloednieuwe, gebruiksvriendelijke website, deze moest volledig aansluiten bij de gecreëerde huisstijl en tegelijkertijd doelgroepgericht en activerend werken. Het innovatieve design gaat hand in hand met gebruiksvriendelijkheid en toegankelijkheid – en dat op elk toestel. We vinden het belangrijk dat al onze doelgroepen op een intuïtieve manier kunnen navigeren doorheen onze website. Onze identiteit en zorgaanbod dient op een belevingsgerichte manier overgebracht te worden naar patiënten, huisartsen, bezoekers en potentiële medewerkers. Echter willen onze brede waaier aan doelgroepen – inclusief journalisten en leveranciers – zo efficiënt en duidelijk mogelijk bedienen" aldus Dorien Buyst.

ZORG Magazine reikt elk jaar tien awards uit aan de ‘best practises’ die tonen hoe dynamisch en innoverend de zorgsector wel kan zijn. Alle juryleden komen uit dez zorgsector en samen beoordeelden ze 75 dossiers. Bij de beoordeling hield de jury extra rekening met de innovatieve aanpak, toekomstvisie, engagement en betrokkenheid van de inzending. 

DorienKatlynAwardZorg.jpg
awardszorgmagazine
AWARDS2Dorien.jpg